Μια κοινότητα διαλόγου ανοιχτή.Για όλα και σε όλους. Χωρίς διευθυντήρια. Χωρίς «εμπόρους» ή «πελάτες». Χωρίς «κρυφά» χαρτιά , σχέδια ή σκέψεις. Με μια μοναδική λεπτή κόκκινη κλωστή να τη δένει. Την αγάπη για την πόλη μας. Με στόχο να γίνουμε Ενεργοί Πολίτες ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ της πόλης που θέλουν και μπορούν. Γιατί δεν υπάρχει μεγαλύτερος τίτλος τιμής από τον Πολίτη.

SEARCH

Τρίτη, 11 Ιουλίου 2017

Η ΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗ ΡΑΦΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ







Είναι πια γεγονός! Ο Δήμος Ραφήνας Πικερμίου απέκτησε  σύνδεση με την Αστική Συγκοινωνία! Η γραμμή 314  τροποποιείται, επεκτείνεται και μετονομάζεται σε Στ. Δουκ. Πλακεντίας - Παλλήνη - ΡΑΦΗΝΑ με τερματικό σταθμό στα διοικητικά όρια της πόλης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΕΜΠΕΡΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

Το απαιτούσαμε ως πολίτες χρόνια. Ήταν και δίκαιο και λογικό. Πολλοί, από την κεντρική διοίκηση κυρίως,  έκαναν ότι δεν άκουγαν. Συνεχίσαμε την πίεση. Σήμερα είναι πλέον υπογεγραμμένη απόφαση.
 Όχι απλώς για να επεκταθεί "αθόρυβα" και παράτυπα η Αστική Συγκοινωνία στα όρια της πόλης, αλλά για για να θεσμοθετηθεί  Αστική λεωφορειακή γραμμή με επίσημο επίσης τέρμα στη Ραφήνα!  
Είναι επιτυχία. Είναι νίκη της τοπικής κοινωνίας και όλων εκείνων που το πάλεψαν, αλλά και εκείνων που δεν φοβήθηκαν , αναγνώρισαν το δίκαιο του αιτήματος και έδωσαν το πράσινο φως. 
Η σύνδεση της πόλης μας μέσω αστικής συγκοινωνίας με τερματικό σταθμό του Μετρό είναι πραγματικότητα.
Το βήμα είναι τεράστιο, αλλά δεν είναι ολοκληρωμένο ακόμα.
  • Ο κάθε συμπολίτης μας πλέον μπορεί να μετακινηθεί από και προς Αθήνα με ένα αστικό εισιτήριο και εναλλαγή μέσων. 
  • Οι μαθητές το ίδιο, με μαθητικό εισιτήριο.
  • Οι άνεργοι και άλλες αδύναμες κοινωνικές ομάδες, εντελώς δωρεάν.
  • Η δημοτική αρχή οφείλει στους πολίτες να ολοκληρώσει άμεσα τα όποια υπολειπόμενα έργα στο τέρμα πλέον του Αστικού , ώστε να είναι έτοιμο προς χρήση.
  • Οφείλει ακόμη να μεριμνήσει για την άμεση αναπροσαρμογή ή και τον πολλαπλασιασμό των δρομολογίων της Δημοτικής Συγκοινωνίας από και προς τον Τερματικό Σταθμό των Αστικών λεωφορείων, εναρμονιζόμενη με τον πίνακα δρομολογίων τους,  εξασφαλίζοντας έτσι τη "σύνδεση" των πολιτών της Ραφήνας μέσω της αστικής συγκοινωνίας  με το Μετρό.
  • Δεν χωρούν δικαιολογίες, καθυστερήσεις, ή αβλεψίες.
Και λίγα λόγια για εμάς, έτσι για να θυμόμαστε ότι όλοι μαζί όταν έχουμε δίκιο , μπορούμε!

Ήταν τέλος του 2014, αρχές 2015 όταν 6 απο εμάς, (η πρώτη μαγιά των Ενεργών Πολιτών που έκαναν τα πρώτα τους βήματα), πήραμε τη σκυτάλη από άλλους παλαιότερους και είπαμε ότι θα "κυνηγήσουμε" (ΕΔΩ) κι εμείς την  υπόθεση "αστική συγκοινωνία" στη Ραφήνα και το Πικέρμι.
Πολλοί γέλασαν, κάποιοι λοιδόρησαν, άλλοι πάλι κατά τα συνήθη, αδιαφόρησαν παντελώς  και όλοι αυτοί μαζί απείχαν επιδεικτικά.
Ήταν όμως κι εκείνοι οι άλλοι , όλοι εσείς δηλαδή, που είτε με αμφιβολίες και αναστολές για το "μια από τα ίδια", είτε με προσοχή και ενθουσιασμό, ακολούθησαν. Και όλοι μαζί αθόρυβα συνεχίζαμε και συνεχίζαμε. Συνήθως φτάναμε σε πόρτες κλειστές και ειρωνικές αντιμετωπίσεις.
Δεν σταματήσαμε όμως στιγμή. Πιέζαμε, "τρώγαμε πόρτες", αλλά σιγά σιγά βρίσκαμε χαραμάδες, πιο ευήκοα ώτα, και πόρτες που πότε πότε άνοιγαν.
Όταν το 2016,(ΕΔΩ) ανακοινώσαμε ότι συναντηθήκαμε με τον κ. Γιάννη Σκουμπούρη  Δ.Σ του ΟΑΣΑ, συζητήσαμε και θέσαμε  το ζήτημα  και καταθέσαμε τις σχεδόν 1500 υπογραφές συμπολιτών που είχαμε μαζέψει, ηλεκτρονικά και φυσικά, (εδω ) με το αίτημα για αστική συγκοινωνία στο Δήμο Ραφήνας Πικερμίου, πάλι γέλασαν και φυσικά ξανά αδιαφόρησαν. Όλοι. Ή μάλλον σχεδόν όλοι.
Ο ΟΑΣΑ είχε όμως χαρακτηρίσει το αίτημα μας περίπλοκο μεν, αλλά ΘΕΜΙΤΟ. Κανείς δεν έδωσε σημασία στο ΘΕΜΙΤΟ.
Ξαναπιάσαμε την άκρη του νήματος απο αυτό το θεμιτό και συνεχίσαμε αθόρυβα , αλλά με μεγαλύτερη ζέση. Συγκοινωνιολόγοι, διοικητικοί, στελέχη, πολιτικές ηγεσίες άρχισαν να ακούν πια.
Η ευκαιρία να ξανανοίξει με ένταση το ζήτημα δόθηκε όταν η εταιρεία η οποία είχε παραχωρήσει το χώρο της για χρήση των λεωφορείων που παρατύπως έφταναν έστω μέχρι το Πικέρμι και μετά έκαναν αναστροφή και έφευγαν, ζήτησε το συγκεκριμένο χώρο.
Οι επαφές πύκνωσαν, η δημοτική αρχή, που επί μήνες πίεζε,  κινήθηκε γρήγορα και χωρίς τυμπανοκρουσίες για να εξασφαλιστεί ο απαραίτητος χώρος για τα οχήματα.
Ο ΟΑΣΑ, απεδέχθη τις συνεχείς προτάσεις και μελέτες από το Δήμο, οι όποιες αντιρρήσεις κάμφθηκαν και το πρώτο πολύ μεγάλο βήμα  έγινε.
Ως Ενεργοί Πολίτες, όλοι οι πολίτες, δε σταματούμε εδώ. Αυτό ήταν το πρώτο, μεγάλο μεν, αλλά ένα μόνο βήμα. Κοιτάμε μπροστά, συνεχίζουμε και όλοι μαζί θα πετύχουμε να αλλάξουμε την πόλη μας προς το καλύτερο.
Για επέκταση κι εμβάθυνση της αστικής  γραμμής.  Για να συνδεθεί η πόλη και το λιμάνι της με μέσα σταθερής τροχιάς, για τις αναγκαίες υποδομές και τον εκσυγχρονισμό του δικτύου.
Οι μόνοι αγώνες που είναι σίγουρα χαμένοι, είναι αυτοί που δεν δόθηκαν ποτέ!
Καλό ξεκίνημα για την πόλη μας.

ΥΓ: έτσι για την ιστορία οι 6 που ξεκινήσαμε αυτό το κυνήγι ανεμόμυλων, όπως υπογράφαμε τότε το κείμενο μας :
ΟΜΑΔΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ:
ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΕΜΠΕΡΗΣ – ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ (ΜΕΛΟΣ ΕΣΗΕΑ)- μέλος επιτροπής διαβούλευσης δήμου Ρ-Π
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΑΒΡΙΗΛΧΗΜΙΚΟΣ – MBA Total  Quality  Management
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΛΥΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
ΙΩΑΝΝΑ ΡΑΪΣΗΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣΤΟΠΟΓΡΑΦΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΚΟΛΕΜΑΣΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ / ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΜΠΑΣΚΕΤ


2 σχόλια:

  1. Ολα καλα και συγχαρητηρια ομως γιατι οχι μεχρι το δευτερο μεγαλο λιμανι της πολης; ΚΤΕΛ; Μηπως; Λυστε το και θα ειμαστε μαζι σας. Παει μεχρι Ν. Βουτζα και οχι στο λιμανι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ'αρχην σας ευχαριστούμε ιδιαίτερα για την επικοινωνία. Δεν υπάρχει θεμα συγχαρητηρίων από κανέναν και για κανέναν. Ό,τι είναι καλό για την πόλη και τους πολίτες της , είναι και θετική εξέλιξη για όλους μας. Το αστικό , ναι, είναι κατάκτηση, αλλά όπως λέμε και στην ανακοίνωσή μας είναι σίγουρα ένα μεγάλο βήμα, αλλά δεν είναι το τέλος του δρόμου. Συνεχίζουμε. μεθοδικά και με στόχο. Όλοι μαζί, ως πολίτες, θα τα καταφερουμε.

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...